fredag 6 juli 2012

Ännu en variant av tipsrunda...

Jag har genom åren samlat på mig såååå många kort/foton som aldrig har kommit till användning, som säkert många andra. Plus att mina barn har tagit lite märkliga kort som också fick vara med på ett hörn. Sen kom jag på att jag kunde klippa ut delar från ett foto eller så klart hela fotot, och ha med den som en fråga på tipsrundan...
Och här finns ju inga gränser egentligen hur mycket kulit man kan göra...
Och så här blev resultatet... 


 1. Vems puss-sugna mun är detta?



















1.     Lottas
2.    Sussis
3.     Cindys



2. Vems skor är detta?

 












1.     Andys
2.    Davids
3.     Jocke

3. Vad är detta?














1.     Plastpåse
2.    En Fatboy
3.     Kudde

     4. Vems läckra ”skånkar” är detta?



 1.Anders
2.Josefs
3.Micke 


5. Här har vi ytterligare ett ben-par, vems är då dessa?



1.     Nennas
2.    Josefins
3.     Jessicas



6. Ett par starka armar (eller?) Vems är det?



1.     Rose-Maries
2.    Sussis
3.     Gunillas


 7. Vem kommer att rita av värd-parets hus bäst?
           









1.     Rolf
2.    Lasse
3.     Anders



8.Vem binder en midsommarkrans snabbast?


1.Micke Lundberg
2..Josef
3. Andy




9. När har man gått för långt?

                     
1.     Man kan aldrig gå för långt
2.    Jag orkar aldrig gå mer än 4-5 km
3.     Den som har skrivit dessa frågor ligger j*vligt nära gränsen....


10. Vem är nu detta?

                                       










1. Lotta
2.. Sandra
3. Josefin


11. Var är detta?



1. Köpenhamn
2. Landskrona
3. Helsingör


12. Vilken storlek har dessa skor?











1.     storlek 21
2.    storlek 27
3.     storlek 32

(ni får ursäkta att det ser lite "hoppigt" ut i texten, jag får inte rätt på det tyvärr)





0 kommentarer:

 
Template by suckmylolly.com